Álláslehetőség a Magyar Államkincstárnál
A Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya
pályázatot hirdet
jogcímkezelői feladatkör
határozott idejű
kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú szakirányú szakképzettség, elsősorban agrár, közgazdasági, műszaki és államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
- egyetemi vagy főiskolai szintű államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
Az ellátandó feladatok:
- Jogszabály-tervezetek véleményezése, támogatás igénybevételéhez szükséges közlemények, nyomtatványok és tájékoztató anyagok előkészítése.
- Az intézkedések hatályos jogszabályokban és belső szabályozókban rögzítetteknek megfelelő végrehajtása és a támogatási rendszer működtetése.
- A beérkezett kérelmek elbírálása, döntések elkészítése támogatási illetve egyéb jogosultságokról, az intézkedésben való jogosulatlan részvételről, az alkalmazandó szankciókról, szabálytalanságok megállapítása és jelentése, továbbá a támogatások kifizetésének engedélyezése.
- Fellebbezések és Kifogások alapján az elsőfokú döntések, illetve a másodfokra történő felterjesztések előkészítése.
- A kérelmek bírálatához szükséges informatikai támogatási rendszerekkel szembeni követelmények kidolgozása, tesztelési feladatok elvégzésében való közreműködés.
- Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos nyilvántartások, jelentések, beszámolók, kimutatások, tájékoztató levelek készítése.
- Program- és projektmonitoring feladatok elvégzése.
- Uniós, igazolószervi és felügyeleti ellenőrzések kapcsán felmerülő feladatok ellátása.
- Kapcsolattartás az intézményen kívüli illetve belüli szervezetekkel/szervezeti egységekkel.
- A Szervezeti és Működési Szabályzatban, illetve egyéb belső szabályzókban meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.
Kompetenciák:
- együttműködési készség,
- rugalmas, nyitott személyiség,
- ügyfél-orientáltság,
- terhelhetőség és monotonitástűrés,
- jó problémamegoldó képesség,
- rendszerszemlélet, logikus gondolkodás,
- proaktivitás (kezdeményező készség, felelősségvállalás),
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás),
- teljesítményorientáció,
- Office programok felhasználó szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- államigazgatási tapasztalat, közigazgatási alap- illetve szakvizsga megléte,
- egyetemi vagy főiskolai szintű agrár-felsőoktatásban szerzett végzettség,
- projektmenedzsment területen szerezett tapasztalat,
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- angol nyelvtudás.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya, 1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
A meghirdetett álláshely határozott időre, illetve teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2021. február 28., 2021. augusztus 24., 2021. december 15., 2024. május 20., napjáig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni:
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet.
- Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
- Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
- Adatkezelési hozzájáruló nyilatkozatot.
Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A tájékoztatóban foglaltak ismeretében tett nyilatkozatát a pályázat beküldésével egyidejűleg tegye meg. Nyilatkozat hiányában nem áll módunkban pályázati anyagát elbírálni.
A pályázatokat elektronikusan az VTF-titkarsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a feladatkör pontos megnevezését „jogcímkezelő”.
A feladatkörrel kapcsolatosan további információt a VTF-titkarsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címen nyújtunk.
A jelentkezések elbírálásának határideje folyamatos.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.
A Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya
pályázatot hirdet
jogcímkezelői feladatkör
határozatlan idejű
kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú szakirányú szakképzettség, elsősorban agrár, közgazdasági, műszaki és államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
- egyetemi vagy főiskolai szintű államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
Az ellátandó feladatok:
- Jogszabály-tervezetek véleményezése, támogatás igénybevételéhez szükséges közlemények, nyomtatványok és tájékoztató anyagok előkészítése.
- Az intézkedések hatályos jogszabályokban és belső szabályozókban rögzítetteknek megfelelő végrehajtása és a támogatási rendszer működtetése.
- A beérkezett kérelmek elbírálása, döntések elkészítése támogatási illetve egyéb jogosultságokról, az intézkedésben való jogosulatlan részvételről, az alkalmazandó szankciókról, szabálytalanságok megállapítása és jelentése, továbbá a támogatások kifizetésének engedélyezése.
- Fellebbezések és Kifogások alapján az elsőfokú döntések, illetve a másodfokra történő felterjesztések előkészítése.
- A kérelmek bírálatához szükséges informatikai támogatási rendszerekkel szembeni követelmények kidolgozása, tesztelési feladatok elvégzésében való közreműködés.
- Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos nyilvántartások, jelentések, beszámolók, kimutatások, tájékoztató levelek készítése.
- Program- és projektmonitoring feladatok elvégzése.
- Uniós, igazolószervi és felügyeleti ellenőrzések kapcsán felmerülő feladatok ellátása.
- Kapcsolattartás az intézményen kívüli illetve belüli szervezetekkel/szervezeti egységekkel.
- A Szervezeti és Működési Szabályzatban, illetve egyéb belső szabályzókban meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.
Kompetenciák:
- együttműködési készség,
- rugalmas, nyitott személyiség,
- ügyfél-orientáltság,
- terhelhetőség és monotonitástűrés,
- jó problémamegoldó képesség,
- rendszerszemlélet, logikus gondolkodás,
- proaktivitás (kezdeményező készség, felelősségvállalás),
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás),
- teljesítményorientáció,
- Office programok felhasználó szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- államigazgatási tapasztalat, közigazgatási alap- illetve szakvizsga megléte,
- egyetemi vagy főiskolai szintű agrár-felsőoktatásban szerzett végzettség,
- projektmenedzsment területen szerezett tapasztalat,
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- angol nyelvtudás.
Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya, 1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni:
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet.
- Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
- Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
- Adatkezelési hozzájáruló nyilatkozatot.
Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A tájékoztatóban foglaltak ismeretében tett nyilatkozatát a pályázat beküldésével egyidejűleg tegye meg. Nyilatkozat hiányában nem áll módunkban pályázati anyagát elbírálni.
A pályázatokat elektronikusan a VTF-titkarsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a feladatkör pontos megnevezését „jogcímkezelő”.
A feladatkörrel kapcsolatosan további információt a VTF-titkarsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címen nyújtunk.
A jelentkezések elbírálásának határideje folyamatos.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.
Csatolmány | Méret |
---|---|
MÁK_jogcímkezelő feladatkör_2020_határozatlan.pdf | 152.51 KB |
MÁK_jogcímkezelő feladatkör_2020_határozott.pdf | 156.19 KB |